neděle 23. listopadu 2014

Narozkové šílenství

Už jsem oficiálně dospělá snad ve všech státech na světě. Můžu kandidovat na starostu, řídit náklaďák a jsem holka na vdávání...je mi 21.

Když jsem se v den svých narozenin probudila, neskutečně mě bolelo v krku a měla jsem ucpaný nos...jo, nebyl to ideální začátek dne. Věděla jsem, že největším dárkem by mi bylo celý den ležet, ale přesto jsem se dala do kupy a šla na syntax za T. Těšila jsem se, že pro mě bude mít dárek...ale neměla :-/ Úplně mě zazdila, vybodla se na mě a byla jsem vzduch (ok, teď trochu kecám - už den předem mě upozornila, že se s dárkem zpozdí...). 
Dlouho jsme si s T. slibovaly, že půjdeme na suši do Running sushi v Brně u Masarykovy. V mém pokašlávajícím a chroptícím stavu by to asi byly vyhozené peníze, tak jsme šly aspoň na zákusek a čokošku ke Kolbabovi, do nejlepší cukrárny v Brně :-)
Po návratu do bytu jsem se unaveně skácela do peřin, přečetla narozeninové posty na facebooku...a v tom přišel L. Očividně nepočítal s tím, že tam budu, chvíli přemýšlel, co teď...a pak se vytasil s krásnou červenou růži, bonboniérou a stříbrným náramkem. Doufala jsem, že mé narozky nezazdí nebo je neodbude nějakým děsným dárkem, ale tohle jsem nečekala. Musela jsem i s kruhy pod očima a nudlí u nosu vypadat rozzářeně jako sluníčko...a taky jsem se tak cítila. 
L. sice musel do práce, ale já jsem si užívala narozkovou náladu, děkovala na facebooku za přáníčka a málem jsem se rozbrečela, když mi máma, táta a ségra poslali ze všech svých telefonů stejnou esemesku :-) 
Už tradičně mi volala babička a taky strýc/kmotr, který si ze mě troufal dělat srandu, že mám vychlastaný hlas. 
Večer jsme s L. dali šampaňské...
...a těch pár dní pozornosti pokračovalo i oslavou s našima, s babičkou a strýcovou rodinou, dárkem od T.
...ale to je jiný příběh :P   

Žádné komentáře:

Okomentovat