neděle 17. srpna 2014

Kulturněhistorický výměnný pobyt mezi Zlínským a Pardubickým krajem

Celý rok jsme při courání Brnem odnikud nikam plácaly o tom, jaké to bude, až "já přijedu do Poličky" a T. "k nám na vesnici". A teď se mi zdá skoro neuvěřitelné, že to opravdu vyšlo. Každá jsme strávily čtyři dny a tři noci u té druhé a bylo to boží...a to to se s T. známe tak půl roku maximálně.
První část byla u nás, v nejmenované vesničce (raději) na Zlínsku, druhá u T. v (jak ona s oblibou opakovala) krásném historickém městě Polička. 
T. je občas trochu těžké se zavděčit, protože minimálně třetinu jídla, hudby a literatury "děsně nesnáší", takže se občas bojím přijít s něčím novým. Nicméně se zlínskou zoo i výletem do Luhačovic s koupáním jsem se jí zavděčila. A jako bonus - grilovačka! T. si postěžovala, že své rodiče celé léto přesvědčuje k opékání a garden party v rodinném měřítku...tak ji měla u nás! I s pozorováním hvězd, hraním Člověče, nezlob se! a hodně nepodařenou snahou o selfie.

Druhá část pro mě začala už cestou vlakem...nejsem totiž úplně fanoušek Českých drah a nemám důvod je využívat, proto je to pro mě většinou velice stresující zážitek. Nicméně jsem to zvládla bez úhony a včas :-)
Polička je opravdu krásné historické město...a není "chudší" než Zlín, jak se T. zdálo celou dobu pobytu. Je to prostě fajn :-) I výšlap na hrad Svojanov byl fajn, i cesta do Béďovy Litomyšle. Tam jsme dostaly super nápad: kdekoli budeme, vyfotíme si svoje nohy :D Na vysvětlenou přikládám jeden ze snímků s touto tématikou:

A pak uděláme výstavu - a budeme slavné :D

Teď už mě z prázdniny čeká jen občasná práce a stanování/chatování se Z., K. a B. :-) Jupí, těším se :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat