úterý 29. července 2014

Tisíc a jeden den s pandím přítelem

Můj milovaný L. si rád hraje v Excellu. Vytváří pro mě naprosto nepochopitelné tabulky, pomocí nichž si vypočítá výplatu, vytvoří plán na bowlingový zápas a bůhví co všechno. Jednou jsme si nechali Excellem vypočítat, že 23. července 2014 spolu budeme 1000 dní.
Mám strašně ráda výročí, tradice a různé rekapitulace...a občas si sama pro sebe představuju, že se mnou někdo dělá rozhovor do novin. Takže jsme se rozhodla zrekapitulovat náš vztah...

V čem jsme stejní?
Těžká otázka na začátek...oba se rádi flákáme a válíme. Rádi si jeden z druhého utahujeme a víme, kdy je to jen hra a kdy je na čase brát řečičky vážně. Jsme bordeláři. Máme rádi Harryho Pottera, těstoviny na milion způsobů a mainstreamovou hudbu, se kterou spojujeme svoje zážitky...oba máme se začátkem našeho vztahu zafixovaný Paradise od Coldplay O:-) Jsme docela rodinné typy, v některých věcech zodpovědní, v jiných méně.

V čem jsme odlišní?
Ve všem ostatním v životě, ale ubývá to :-)
Zatímco já si ráda čtu, on knihy moc nemusí. Jsem studijní typ, ale on radši chodí do práce. Nemám ráda akční filmy a on hudbu z šedesátých let. Bowling nepovažuju za sport a pro něj je jóga jen dýchání a divné kroucení.

Nejsilnější zážitek
Svatba otce L. na Ukrajině. Možná to bylo dáno i tím, že jsem se dokázala odpoutat od strachu z toho, co přijde a užívala jsem si všechno od cesty lůžkovým vlakem až po poněkud podivný čtyřhvězdičkový hotel. A bylo to boží, netradiční, nové...a byl to po dlouhé době čas, který jsme s L. strávili společně.

Nejotřesnější zážitek
Napadá mě každá hádka, která mezi námi proběhne, každá moje hysterie, většinou způsobená tím, že mi L. nebere mobil a neodpovídá na zprávy.

Kdy mi naposledy udělal radost?
Včera, když mi zavolal z bowlingového kempu. Vlastně mi udělá radost pokaždé, když si jenom tak vzpomene a dá mi to najevo, ale bohužel se to nestává často (Nebo naštěstí? Alespoň mám z každé snahy radost).

Čím udělám já L. radost?
Jednoznačně dobrým jídlem, což je asi důvod, proč jsem si v poslední době oblíbila vaření - nadšený strávník umí motivovat. Taky ho potěší, když něco nevím a zeptám se jeho - jako každý chlap má i L. děsně vysoké ego a rád se přede mnou vytáhne tím, že ví něco, co já ne. (A pak tu jsou věci, kterými L. potěším, ale o těch dáma ve společnosti nemluví.) ;-)

Čím ho naopak dokážu naštvat?
L. má poměrně velkou toleranci naštvanosti, ale o to je to pak vážnější. Sice si rád zanadává, ale skutečně ho naštvu, když jsem hysterická, brečím a nevím proč, nebo když se mu nevěnuju a radši si čtu (eventuelně se učím, ale mezi tím je občas tenká hranice).

A podobných otázek bych si mohla klást stovky...ale musím si něco nechat na podzimní třetí výročí :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat